måndag 16 november 2009

Stoppa udda saker i fittan?

För många år sedan hittade jag en sida – Things we’ve had in there – som i princip listade var fyra tjejer hade haft i fittan. Jag kan inte hitta sidan igen men gillar idén med den. De här tjjerna listade allt från gurkor , morötter och andra grönsaker till tennsoldater, walkie-talkies och äggklockor. Alla kåta slynor stoppar förstås någonting i fittan så fort de får chansen men vad är det ovanligaste just DU har stoppat in, onanerat med eller liknande?

13 kommentarer:

  1. Jag har väl inte haft den inne precis men en elektrisk tandborste på klittan gör susen

    SvaraRadera
  2. Oj! jag har haft mycket grejor i fittan! Dildos och fingrar förstås, flaskor, gurkor och all möjligt.

    SvaraRadera
  3. jag satte mig på en växelspak i en lastbil en gång

    SvaraRadera
  4. Det låter spännande, vad hände?

    SvaraRadera
  5. Jag har tryckt in en kaffekopp i fittan

    SvaraRadera
  6. Jag är porrmodell så jag har haft olika saker i fittan t.ex en petflaska

    SvaraRadera
  7. Morötter, gurkor, skaft på hårborsten,sminkborstar osv..
    / kåt liten 14 åring

    SvaraRadera
  8. oj låter nice vill gärna få foton på er när ni fyller era goa kön=)

    SvaraRadera
  9. Jag är en kåt tjej som stoppat in en massaonstiga saker i fittan t.ex en gammal mobiltelefon

    SvaraRadera
  10. Jag har varit med i några porrfilmer så jag har haft ett antal olika saker i fittan.Bl.a en skruvmejsel och handtaget på en tennisrack

    SvaraRadera
  11. Hade du vibrationssignalen på när du stoppade mobiltelefonen i fittan?

    SvaraRadera
  12. Började onanera när jag var 11-12 år och precis fått första mensen. Då testade jag precis som sign 'kåt liten 14 åring' med morot, skaft till hårborste och gurka. Pappa var polis och hade en såndär vit gummibatong hemma, jag smyglånade den en gång och den blev efter det favoriten att knulla fittan med. Pappa skulle bara veta... Numera är det bara kuk, dildo, fingrar eller tunga som jag brukar ha i fittan. / Lisa

    SvaraRadera