måndag 24 maj 2010

Knulla fröken i skolan!

Det flesta har nog fantiserat om att knulla sin fröken någon gång under skoltiden. För mig är det ingen fantasi eftersom jag redan under högstadietiden infriade den. Det var min fysiklärare som var en kåt liten kvinna och som inte drog sig för att inflika sexiga kommentarer under lektionerna. När hon satt bakom katedern kunde man se hur hon fingrade på sig själv utanpå kläderna. Hennes fitta måste ha varit dyblöt av behandlingen!

En gång bad hon mig stanna kvar efter lektionen, jag hade väl gjort något dumt som vanligt och förväntade mig nån form av bestraffning. Döm om min förvåning när hon började berätta att hon var spränglåt och behövde kuk! Hon ville att jag skulle knulla henne! Hon drog upp sin minimala klänning och jag fick se att hon inte bar några trosor. Hon förklarade att hon sällan gjorde det och att jag skulle få knulla henne flera gånger om jag bara ville det.

Min kuk var förstår sprängfylld vid det här laget och jag har knappast mer än att trycka in den i henne förrän vi båda kom i en häftig orgasm. Själva situationen var bara för upphetsande för oss båda. Senare kom jag att knulla henne flera gånger och även om hon var mycket äldre än jag var hennes fitta trång och skön, och alltid villig och blöt!


4 kommentarer:

  1. Hoppas en av mina lärare lägger märke till mina inviter. Jag är så kåt på honom!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klä dej extra sexigt, tight top, kort kjol, högklackat och inga trosor under kjolen. Kör lite 'legcrossing' för honom så han får se lite upp mellan benen på dej. Eller tappa något på golvet, böj dej framåt eller sitt på huk med lite särade ben. Lovar att han kommer bli kåt och vilja knulla dej. Har själv gjort så många gånger, finns inte en kille på jorden som inte blir jättekåt. Lycka till, hoppas du får ett skönt knull!

      Radera
  2. ni ska fan brännas i elektriska stolen

    SvaraRadera