måndag 22 november 2010

Vad gör din tonårsdotter just nu?


Vad gör din tonårsdotter just nu?

Ja, det beror lite på var hon är.

Bor hon fortfarande hemma och är på sitt rum? Smyg långsamt fram till dörren och lägg örat emot och du kommer garanterat att höra ett svag stönande. Till 100% sitter hon där inne och onanerar! Antagligen har hon en dildo eller vibrator i fittan medan hennes fingrar masserar en svullen klitoris.

Är hon över hos en tjejkompis så kan du ge dig fan på att hon slickar fitta just nu i detta ögonblick. Antagligen är de flera stycken som turas om att slicka varandra. Kolla hennes andedräkt när hon kommer hem, hon luktar garanterat fitta! Och du som var orolig för att hon drack alkohol…

Blev hon bjuden på fest? Och du släppte iväg henne? Ja, skyll dig själv! Det betyder att hon just nu får fittan full av kuk! Tjejer är lättfotade och älskar kuk! Antagligen får hon alla sina trånga hål uppfyllda, fittan, röven och munnen. Troligen är det frågan om en gang-bang och din dotter njuter i fulla drag! Du vet väl att hon är en slampa som inte kan få nog och älskar smaken av sperma! Du har väl undrat varför hon alltid är så rufsig i hårt efter en fest? Trodde du verkligen på att hon hade varit ute och dansat?

Inse faktum, din dotter är en kåt slampa som helt enkelt inte kan få nog! Hon slickar fitta, suger kuk, knullar och onanerar så ofta hon kan! Och vad trodde du? Att hon hade rakhyveln för att raka benen? Nä du, det är allt fittan hon rakar…

5 kommentarer:

  1. Jag tror inte att min dotter är så vild av sig. Onanerar gör hon säkert, men knullar runt tror jag inte hon gör i alla fall!

    Förresten så rakar vi mammor fittan också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte hur det är med tonårsdöttrar, har en son. Men jag känner mig själv och visst knullade man runt en del i tonåren. Och visst, jag rakar också fittan, har jag alltid gjort.

      Radera
  2. Det låter läckert! Vill du skicka in en bild av dig själv Petra?

    SvaraRadera
  3. Nja vi får se det du. Vart ska jag skicka isf?

    SvaraRadera