måndag 6 juni 2011

Slampor i slöja!

Jag gillar verkligen tjejer i slöja, inte gamla kärringar som verkar ha 30kg övervikt, men unga släta tjejer med söta ansikten. Det är väl det förbjudna med dessa kvinnor som tänder mig antar jag. De är förbjudna lusten med jag är övertygad om att de är lika kåta som vilken annan kvinna som helst och inget hellre vill än att knulla runt och få sina trånga hål uppfyllda av så många kukar som möjligt. De vill låta främmande män spruta sin sperma långt upp i fittgången. De vill bli dominerade och munknullade som alla andra kåta slampor!

5 kommentarer:

  1. Tror du vi kvinnor tänker på sex precis hela tiden???

    SvaraRadera
  2. Min fitta är alltid fuktig så det så.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min också, men mer än fuktig kan man nog säga.

      Radera