söndag 12 juni 2011

Knulla grannarna!

När mina närmaste grannar ska resa bort på semester är det alltid mig de ber vattna blommor och gå ut med hunden och sånt. Det gör mig egentligen ingenting men jag brukar få det att låta som om det var en stor uppoffring för mig. Som belöning brukar jag inte få några pengar eftersom de är rätt fattiga men tjejen brukar suga av mig ett par gånger för besväret!

Den här gången hade jag gjort lite extra för dem. Sånt som de inte ens bett mig om att göra och jag vet faktiskt inte varför, jag bara gjorde det. Jag hade ingen baktanke alls faktiskt men det visade sig att de var oerhört tacksamma när jag samma kväll som de kom hem ringde på dörren och talade om vad jag hade gjort och hur det hade gått. Båda två blev alldeles tårögda över min snällhet och visste inte hur de skulle visa sin uppskattning. Pengar var det ju inte tal om som vanligt. Fan flög i mig och jag fick en idé, men jag höll god min och sa inget. Jag räknade med att tjejen skulle komma över tids nog och suga av mig som vanligt.

Det gick ett par dagar och sedan kom hon mycket riktigt. Jag hade bestämt att jag inte skulle nöja mig med en avsugning den här gången, jag ville sätta på henne. Hon såg mycket bra ut och varför hon var tillsammans med den där torrbollen fattade jag aldrig. Han måste ha världens största kuk. Man kan ju ragga upp de finaste tjejer om man bara har en stor och ståtlig ståndare att knulla dem med.

Jag lade fram min idé precis som jag hade tänkt mig. Jag skulle knulla henne och därmed basta. Men inte nog med det, jag ville knulla henne framför ögonen på hennes kille. Jag ville förödmjuka honom och henne också för den delen. Redan när jag tänkte ut min plan fick jag stånd och nu när jag talade om mina planer reste sig kuken i full storlek igen. Jag hade lite material till utpressning på min sisa också och om hon vägrade lovade jag dyrt och heligt att jag skulle knulla deras dotter istället. Hon visste att jag menade allvar och att deras 18 åriga dotter skulle vara ett lätt byte för mig, men jag var inte omänsklig. Jag bad henne gå in till sig och diskutera tillsammans med sin karl. Faktum är att jag lika gärna skulle kunna knulla deras dotter, det gjorde inte så stor skillnad för mig. Hon var snygg och ung och hade säkert en tight fitta som längtade efter kuk!

Det gick inte så läng stund förrän det ringde på dörren igen. Det var granntjejen som bad mig komma med. Hon vände blicken i marken och röde sig långsamt men jag följde efter henne in i deras hem. Vi tog oss till sovrummet där hon började klä av sig. Jag sa åt henne att ropa på sin man. Hon sa att hon hoppades få slippa det men jag var orubblig. Han skulle se på medan jag knullade hans söta fru! Om hon inte passade sig skulle jag inte bara knulla henne i fittan utan ta henne hårt i analen också!

Hon ropade och han kom. Han undrade var det var frågan om. Hon förklarade inte men sa åt honom att sitta på en stol och bara se på. Hon sa att hon älskade honom och att hon skulle förklara senare. Om han älskade henne också så skulle han lita på henne sa hon.

Fullt avklädd lade hon sig i sängen, särade benen och öppnade upp fittan. Jag sa åt henne att se till att den blev blöt. Hon fick ju jobba lite med den, pulla lite så att säga. Hon gjorde som jag sa till henne och hon var nog trots allt lite upphetsad av tanken av att knulla med en annan man mitt framför ögonen på sin egen för det gick fort att få fittan plaskblöt. Jag tänkte inte göra något märkvärdigt av det, inget avancerat. Jag skulle bara knulla henne, komma och sedan gå hem igen.

Kuken åkte in till roten med en enda stöt. Hon stönade av välbehag. Jag höll en stadig takt, inte för fort och inte för längsamt. Hon fortsatte att stöna i takt med att jag knullade henne. Jag ville ta henne bakifrån och bad henne ställa sig på alla fyra, men huvudet mot sin man. Jag ville att hon skulle se honom i ögonen när jag knullade hennes varma fitta! Det var en upphetsande situation. Hon gnydde mer och mer och jag förstod att hon var på väga att komma! Det var inget jag hade räknat med men hela grejen blev ju så klart ännu bättre av att hon var på väg att få en orgasm med min kuk i fittan och inte hennes mans. Jag pumpande på och var på väg att komma själv. Jag tänkte tajma min utlösning med hennes orgasm och spruta min sperma långt upp i hennes fitta. Hon fick tvätta sig sen eller låta sin man slicka ut den eller vad som helst. Att spruta min varma sperma rakt upp i fittan på henne var precis vad jag ville göra. Hon skrek rakt ut och det svartnade för ögonen på mig. Orgasmerna svepte över oss och verkade aldrig vilja ta slut.

När jag vaknade upp och tittade på killen såg jag att han hade tagit ut sin kuk oh runkade som besatt. Tydligen hade synen av att hans fru blev knullad av någon annan blivit allt för mycket för honom. Jag sa åt honom att inte låta mig hindra utan ägna sig åt sin fru. Jag var klar och helt slut ändå. Han tackade mig för showen och reste sig från stolen. Han gick fram till sin fru, som fortfarande stod på alla fyra och tryckte in sin kuk i hennes mun. Han knullade henne brutalt långt ner i halsen så att jag inte trodde att hon skulle få luft. Hon verkade nästan kvävas men ett tu tre så sprutade han den största spermasats jag har sett över hennes ansikte och i hennes mun. Hon slickade girigt i sig till sista droppen innan de båda sjönk ihop av utmattning.

Efteråt berättade de att de länge burit på just den fantasin som jag hade infriat för dem. Att han skulle se på när grannen knullade henne hårt! Det var inte sista gången jag var i den sängkammaren kan jag lova!

1 kommentar:

  1. det som jag tänder på är tanken att det står en hel hög killar och kollar på när jag blir knullad, och att alla dom får knulla mig också! jag älskar att ha sex framför folk som kollar på när jag ligger där med en våt fitta och bara blir knullad!

    SvaraRadera